Prowadzenie ksiąg handlowych

Zakres podstawowy

  • dekretacja i księgowanie dokumentów
  • prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych
  • sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald
  • sprawdzanie dokumentów źródłowych pod kątem wymagań Ustawy o Rachunkowości
  • tworzenie planu kont
  • prowadzenie ewidencji dodatkowych (środki trwałe, wyposażenie) O nas
  • obliczanie zaliczki na podatek dochodowy CIT
  • sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT, VAT-UE
  • prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych za rok obrotowy
  • sporządzanie sprawozdań do GUS i NBP
  • reprezentacja Klienta przed Urzędem Skarbowym
  • również obsługa w języku angielskim

Rachunkowość zarządcza

  • raportowanie według standardów Klienta – sporządzanie dowolnych raportów zgodnie z wewnętrznymi procedurami, wzorcami i terminami

Usługi dodatkowe

  • opracowanie polityki rachunkowości
  • sporządzanie dodatkowych prognoz, raportów i zestawień zgodnie z życzeniem Klienta
  • przygotowywanie dokumentacji dla banków, firm leasingowych itp.
  • przygotowywanie do realizacji przelewów w systemie bankowym Klienta
  • sporządzanie rozliczeń podróży służbowych
  • wystawianie not odsetkowych, wezwań do zapłaty
  • reprezentacja Klienta w KRS
  • odbiór dokumentów z siedziby Klienta
Design by budowaniestron.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmian można dokonać w ustawieniach przeglądarki.